dinsdag 1 september 2009

Blokhuispoort Metamorfose

Zo, het begint er eindelijk op te lijken. De praktijk zo goed als klaar op de gebruikelijke puntjes op de "i "na.

Voor de beeldvorming heb ik een kleine fotoserie geplaatst in deze blog.
Zo krijg je een beetje een indruk hoe het van een cel verandert in een praktijkruimte.
Daar gaan we dan:


Deze voormalige cel bood me de nodige uitdagingen.
En dat was ontstaan uit het feit dat je niet mocht boren/spijkeren om iets op te hangen.
Daarnaast mochten de muren niet in een andere kleur geverft worden dan de kleurcode die ik van de huismeester mee kreeg. Wit dus. Niets mis mee, maar als ik mijn zin had gekregen...
De meubelen die in de cel stonden mochten niet worden weggehaald of worden bewerkt met schroeven/spijkers. Het bureau wat er in stond (wit) heb ik aangepast door er een tweetal zware aanrechtbladen op te leggen. Een tafelpoot en ik had een L-vorming bureau. Iets wat ik veel praktischer vind om aan te werken.

Een kamerscherm om de wc ,die eveneens niet mag verdwijnen en terecht natuurlijk, zorgde voor een handige "verdwijntruc".
Wat nog rest is de apparatuur waar ik nog op wacht om klanten te meten en te testen en klaar is het.
Dan nog iets anders.
Woensdag 9 september a.s. is de World day of Interconnectedness (09-09-09). De blokhuispoort staat dan in het teken van de ruilhandel en wat dit voor jou kan betekenen. Zo kunnen er diensten verruild worden tegen andere diensten en/of produkten en vul maar in.

Over een paar dagen vertel ik iets meer hierover en wat ik met Nutrado voor jou zou kunnen doen.
:)
Jelle


1 opmerking:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.