donderdag 6 augustus 2009

Uitdagingen? Kom maar op!


Hi allemaal,
:)


Nog een weekje vakantie en dan gaan we aan de slag in de Blokhuispoort.
Er breken spannende tijden aan voor me.
Niet omdat ik nu fulltime voor mezelf ga starten, maar omdat ik de tijd nu niet bepaald mee heb.
De recessie of meer de angst die mensen hebben dat het ze ook echt gaat raken maakt dat mensen hun prioriteiten gaan bijstellen.
Het werken aan de gezondheid komt dan vaker wat lager op de things to do lijst te staan.


Voor mij betekent de 1:1 coaching of hier beter gezegd face to face coaching dan ook een uitdaging om juist die mensen ervan te overtuigen dat ze heel betaalbaar aan hun gezondheid kunnen werken.
Zo betaalbaar dat ze per maand niet veel meer kwijt zijn dan een sportschool abonnement.

Omdat je bij een sportschool betaalt voor vele extra's waar je niet voor naar het fitnesscentra kwam toen je wilde afslanken (sauna, dvd verhuur, gratis drinken etc)
en de begeleiding op het gebied van jouw doelstelling nou ook niet bepaald wunderbar is, (ik spreek uit ervaring) zou je je beter af kunnen vragen of de prijs van een sportschoolabonnement eerder niet te duur is.

Ik bedoel: Wat betaal je en wat krijg je ervoor terug?

In een volgende post zal ik uitleggen wat betaalbaar bij Nutrado is en wat ik kan leveren wat een sportcentrum niet kan leveren al zouden ze willen.
Betekent dit dat ik nu de verbaal de oorlog verklaar aan de sportcentra's?
Welnee. het betekent slechts dat ik mensen bewust wil maken van verwachtingen en hun gedrag al dan niet bewust met als uiteindelijk doel ze te helpen met hun doelstellingen.

Gelukkig neemt de online coaching steeds meer toe en blijft het leuk om te constateren dat coaching op afstand zeker effectief kan zijn.


Tot de volgende post waar ik zal vertellen hoe mensen voor 50 euro (dit is geen typefout) per maand al door mij begeleid kunnen worden.
:)

J

Geen opmerkingen: